• Reset hasła

    Wymagane informacje
  • Np. 1341"
  • Poprawny format "...@uwm.edu.pl"
  • Poprawny format "np: 84072900764"
  • Proszę zaznaczyć "Nie jestem robotem"
Aplikacja resetu hasła dostępna jest tylko z sieci UWM.
Aby procedura resetu hasla przebiegła prawidłowo, w systemie kadrowym muszą znajdować się następujące dane pracownika:

1. Numer Pesel
2. Aktualny służbowy adres email w domenie uwm.edu.pl lub uczelnia.uwm.edu.pl lub matman.uwm.edu.pl.

W przypadku braku powyższych danych w systemie kadrowym, reset hasła nie będzie możliwy.
Jeżeli dane podane w formularzu zgadzają się z danymi w systemie kadrowym, hasło zostanie zresetowane.
Nowe, wygenerowane hasło zostanie wysłane na podany w formularzu ades email.
Podczas pierwszego logowania w portalu pracownik.uwm.edu.pl, system poprosi o zmianę hasła.
Poniżej znajduje się link do strony zawierającej szczegółowe instrukcje użytkownika.

https://pracownik.uwm.edu.pl/pomoc/

W razie problemów prosimy o kontakt: admin-rci@uwm.edu.pl