Jak zorganizować wideokonferencję
Potrzebę zorganizowania wideokonferencji zgłaszamy korzystając z Portalu eUsług (pełna lista wniosków elektronicznych obsługiwanych przez portal eUsług znajduje się w artykule "Lista wniosków obsługiwanych przez portal eUsług") lub wysyłając e-mail na adres: admin-rci@uwm.edu.pl
Zgłoszenie musi zawierać następujące informacje:
- dane kontaktowe zgłaszającego
- jednostka organizacyjna
- imię i nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail
- termin (data, godzina) wideokonferencji.
Oprócz terminu podstawowego należy podać również alternatywny termin rezerwowy.
Lista uczestników wideokonferencji zawierająca następujące informacje:
- imię i nazwisko uczestnika (również tytuł naukowy)
- nazwę uczelni
- dane kontaktowe: telefon, e-mail
Dodatkowe informacje można uzyskać u pana Przemysława Bieńkowskiego.
Kontakt:
telefon 691767651 lub 895234590,
e-mail: przemysław.bienkowski@uwm.edu.pl