Do czego służy Helpdesk?
Do czego służy Helpdesk?
Helpdesk ( https://helpdesk.uwm.edu.pl ) to system obsługi zgłoszeń serwisowych, który zgodnie z decyzją Kanclerza Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 1 lipca 2013 roku – stanowi główny kanał zgłaszania incydentów do wybranych jednostek informatycznych uczelni. System służy do zgłaszania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, systemami dydaktycznymi oraz infrastrukturą IT i telekomunikacją.
Logowanie i tworzenie zgłoszenia
Do zalogowania się w systemie helpdesk ( https://helpdesk.uwm.edu.pl ) należy użyć swojego numeru legitymacji pracowniczej oraz hasła.
Dostęp do panelu helpdesk możliwy jest również przez Panel Pracownika ( https://pracownik.uwm.edu.pl ) wybierając kafelek "Wyślij zgłoszenie". Użytkownik zostanie przekierowany do systemu helpdesk.
W systemie helpdesk należy wybrać "Utwórz nowe zgłoszenie" i kliknąć kafelek odpowiadający tematowi zgłoszenia. Po wykonaniu tej czynności zostanie wyświetlony odpowiedni formularz zgłoszeniowy.
Dodatkowe informacje i uwagi
- w przypadku braku możliwości zgłoszenia przez Helpdesk (np. brak sieci) – zgłoszenia można dokonać telefonicznie ( https://uwm.edu.pl/centrum-informatyczne/kontakt-centrum-informatyczne )
- szczegółowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego może znacząco wpłynąć na skrócenie czasu interwencji