Change text size

Do czego służy Helpdesk?

Do czego służy Helpdesk?

Helpdesk ( https://helpdesk.uwm.edu.pl )  to system obsługi zgłoszeń serwisowych, który zgodnie z decyzją Kanclerza Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 1 lipca 2013 roku – stanowi główny kanał zgłaszania incydentów do wybranych jednostek informatycznych uczelni. System służy do zgłaszania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, systemami dydaktycznymi oraz infrastrukturą IT i telekomunikacją.

 


Logowanie i tworzenie zgłoszenia

Do zalogowania się w systemie helpdesk ( https://helpdesk.uwm.edu.pl ) należy użyć swojego numeru legitymacji pracowniczej oraz hasła.
Dostęp do panelu helpdesk możliwy jest również przez Panel Pracownika ( https://pracownik.uwm.edu.pl )  wybierając kafelek "Wyślij zgłoszenie". Użytkownik zostanie przekierowany do systemu helpdesk. 
W systemie helpdesk należy wybrać "Utwórz nowe zgłoszenie" i kliknąć kafelek odpowiadający tematowi zgłoszenia. Po wykonaniu tej czynności zostanie wyświetlony odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

 


 Dodatkowe informacje i uwagi